Treceți la conținutul principal

Prieteni buni pentru o piele uscata


Nu-mi aduc aminte daca in copilarie am fost la cules de porumb si struguri, insa anul asta, tinand cont de starea mea de sanatate, am muncit pt toti. Cam asta am facut dupa ce mi-am pus lucrurile la punct cu mutarea din Mangalia in Galati si plecarea sotului. Si acum degetele aratatoare inca mai au semnele muncii cu toate ca dimineata ma tratam cu crema cu spf si seara cu unt de shea, lapte de corp si crema de maini, erau aspre precum niste perii de sarma. 

Am rezistat si episodului bunicii cand in miez de noapte a luat-o salvarea ca i se facuse rau (tensiune mare/hemoragie nazala) si matusii disperate ramasa in urma, dar cand a doua zi am fost la mormantul mamei mi s-a pus capacul si am cedat psihic.. Incet mi-am revenit, inca mai cred ca sunt lucruri frumoase care imi vor spala ranile sufletului. 
Si cum va spuneam, chiar imi era dor sa ma plimb prin gradina, sa culeg mere din pom, sa ma odihnesc la umbra nucului, sa ud florile cu stropitoarea veche care o foloseam in timpul verii la udat intre copii pe ulita din sat. Am mustuit calcand strugurii in picioare, am mancat slana cu ceapa si mamaliga cu branza si apoi am baut must, a treia zi deja era vin, asa tare ce fierbea. Cadeam franta.
Bunica acum e bine, iar munca campului pt ea se incheie. Am avut grija sa se odihneasca, sa isi ia tratamentul si mai ales suplimentele cu echinaceea si fiolele (cocktail de plante, din spusele bunicii avea gustul ceaiului de coada soricelului - nu, nu-i rau) pe care le-am castigat pe beautyrelated. Ceaiul de urzica, sfecla rosie, ficateii, etc, bune pt anemia datorata pierderii mari de sange.Toate acestea au intremat-o si D-zeu.

Sa fim sanatosi ca belelele curg !


Update:
Imi dau seama ca nu am scris despre calitatile acestor creme.  La tara atata timp cat seara imi tratam pielea si a doua zi o luam de la capat nu prea avea timp de refacere. La fiecare spalare pe maini simteam ca am rani. Odata ajunsa acasa am evitat sa spal vasele si alte activitati care implicau praf si apa, asa timpul de actiune a cremelor nu mai era interupt. Si si-a revenit.



Garnier Body Intensive 7 Days - Lapte de Corp emolient cu unt de Cacao
-250 ml ~14,70 Lei-
-intra repede in piele,
-are un miros placut si persistent,
-consistenta usoara si textura hranitoare, non-grasa,
-hidratarea nu este de durata, precum in cazul de fata, trebuie aplicata zilnic, altminteri pana la doua zile cel mult.



Garnier Crema de maini reparatoare - Hidratare intensiva pentru piele foarte uscata
-100 ml ~9 Lei-
-intra greu in piele in strat gros, ba chiar fomeaza o pelicula deasupra deseori enervanta,
-are un miros ok pentru mine, nu e intepator,
-consistenta groasa, de culoare roz pal; am aplicat-o doar seara la culcare,
-hidrateaza si hraneste pielea, o repara si vindeca chiar si in situatii grave folosind-o pe termen lung,
-am cumparat-o in repetate randuri, deci parerea nu e bazata doar pe cateva folosiri.

In situatii ca cea povestita face ca aceasta crema sa nu fie folosita doar iarna. In plus pana la acest eveniment am folosit-o, nu zilnic, de cel putin de doua ori pe saptamana.

Ingrediente: aqua/water, cetearyl, alcohol, cetyl esters, glycerin, hydroxycitronellal, phenoxyethanol, theobroma cacao butter/cacao seed butter, behentrimonium chloride, trideceth-6, benzyl salicylate, linalool, amodimethicone, isopropyl alcohol, caramel, geraniol, cetrimonium chloride, coumarin, hexyl cinnamal, parfum/fragrance.

Crema de maini reparatoare Garnier Hidratare Intensiva este imbogatita cu seva de artar si glicerina pentru a hrani si repara mainilor si pentru a le proteja impotriva uscarii.
Garnier a inclus seva de artar, o substanta naturala cu puternice calitati de hidratare, pentru a restaura pielea uscata.
Combinata cu ulei de palmier, cu proprietatile sale protectoare si de crestere a concentratiei de lipide, aceasta hraneste pielea lasand-o supla si delicata.
Glicerina emolienta, mentine un nivel optim de hidratare, reparand rugozitatile si crapaturile si prevenind astfel uscarea mainilor.


Si tu poti avea maini catifelate, protejate impotriva agresiunilor mediului exterior:
91% dintre femei au raportat ca mainile lor au fost reparate*
*Sondaj efectuat dupa 8 zile de utilizare pe 30 de femei.97% dintre femei au constatat o hidratare mai buna a mainilor*
*Sondaj efectuat dupa 8 zile de utilizare pe 30 de femei.
 

Comentarii

  1. calcand strugurii in picioare? cum ati procedat? merita ”efortul”?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Strugurii sunt pusi in saci de plastic gros, cam jumatate in fiecare, o persoana tine de gura sacului putin ridicat sa nu se iroseasca nimic si in acelasi timp a doua persoana se urca pe sac calcand si strivind strugurii indirect.

      Intr-un film artistic vechi prezenta o scena in care mai multe femei erau intr-un butoi mare si striveau cu picioarele goale strugurii rasturnati din galeti.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

[Miercurea fara cuvinte] Online shopping

1   //   2   //   3   //   4   //   5   //   6 1  //  2  //  3  //  4  //  5  //  6 1 //   2 //   3 //   4 Miercurea fara cuvinte este o rubrica saptamanala initiata de  Carmen  unde mesajul trebuie transmis printr-o fotografie sau o serie de fotografii. Wordless   Wednesday   is   a weekly column   initiated by   Carmen   where   the message   must be sent   through   a picture   or series of   pictures. xoxo

[Recomandari si impresii] 5 filme vazute

= 1 =  The Equalizer (2014), un film de actiune cam prea violent pentru gusturile mele, dar care a reusit sa ma cuprinda, sa ma uimeasca si evindent, in cele din urma sa-mi placa! Imaginati-va ca faceam doua lucruri in acelasi timp si in final am ramas sa-i acord exclusivitate. Un film cu Denzel Washington si dragalasa Chloë Grace Moretz. Nota imdb 7.2. = 2 = Shaolin (2011), Xin shao lin si/San Siu Lam Zi pe numele sau original, prezinta un razboinic care din anumite motive se refugiaza intr-un templu sa isi cauta linistea sufleteasca. In aceasta drama, la ultima infruntare cu trecutul vedem o pretioasa lectie de viata. Filmele asiatice, artele martiale nu ma pasioneaza, dar filmul mi-a placut.