Treceți la conținutul principal

Testat: Aloe Ice Gel

Am revenit mai tarziu, insa la ce calduri sunt in Galati, si in tara in general, as fi stat la munte pana la toamna.. Mi-ar fi placut sa va arat poze sa va scriu voioasa ce frumos a fost la Busteni, insa ma simt atat de epuizata si daramata la propriu incat nu am chef de nimic. Azi m-a napadit plansul de ciuda cand m-am cantarit: 41.9, pentru ca nu pot sa mananc, sa dorm, sa fac sport. Mda, ca sa nu simt ca o iau razna am zis sa mai scriu un review. Am ales sa vorbesc de un produs dedicat igienei orale.

In ianuarie m-am decis sa testez acest produs. M-a tinut fix o luna. Termenul de valabilitate era de 6 luni de la deschidere. S-a folosit de cel putin de doua ori pe zi, dimineata si seara, de catre mine si sot.



Parerea mea (si a lui evident):

Arata ca un gel, dupa udarea periutei si prin frecarea dintilor se transforma intr-un lichid laptos care face o spuma asemanatoare pastelor traditionale. Gustul mi s-a parul prea dulce, gandul imi zbura precum in continut ar fi zahar. Sper ca nu. Producatorul spune ca albeste dintii, insa nu a existat nici o imbunatatire la nici unul dintre noi. Curata bine dintii. Folosesc si ata dentara. Apa de gura nu. Ma bucur ca producatorul Zuccari spune ca Aloe Ice Gel nu contine SLS, insa pretul mi se pare destul de piperat, avand in vedere ca nu ne-a albit absolut deloc dintii. Pentru ca de cand ma stiu sunt anemica, bine iau suplimente pentru asta, am probleme si cu gingiile, nici la acest capitol nu m-a ajutat.




Descrierea produsului:

Gel de dinţi ce nu conţine un strop de apă ci numai gel pur de Aloe Vera plus alte opt elemente ce asigură : efect de albire ( ulei de neem şi lichen islandic) ,dinţi şi gingii sensibile (Aloe Vera şi vit. A,K,C,P), indepărtarea plăcii şi a tartrului ( arbore de ceai şi echinaceea ), respiraţie proaspătă ( clorofilă şi rosmarin ). Flacon de 100 ml.
FĂRĂ SLS(sodium lauryl sulphate)! SLS-ul este o substanţă care asigură o spumare puternică, dar care este acuzată de producerea de hipersensibilitate. ALOE ICE nu foloseşte SLS ci Sodium Cocoyl Isethionate - cel mai delicat dintre tensioactivii anionici, cu un risc scazut de hipersensibilizare şi cu proprietăţi emoliente.


ALOE ICE are 4 misiuni pe care şi-a stabilit să le urmarească:

-EFECT DE ALBIRE datorat Uleiului de Neem şi Lichenului Islandic. Uleiul de Neem este extras din seminţele de Azadirachta Indica, un arbore ce creşte în India şi America de Sud, şi are un efect antibacterian şi antimicotic optim, este hidratant, antiseptic, protejează gingiile şi dăruieşte dinţilor un extraordinar efect de strălucire. Lichenul Islandic - partea vegetativă prezintă semnificative cantitaăţi de mucilagii ce ii conferă proprietăţi emoliente şi de protecţie a mucoaselor inflamate;
-PROTECŢIA DINŢILOR ŞI GINGIILOR SENSIBILE cu ajutorul Aloe Vera şi a vitaminelor A, K, E, P. Aloe Vera are proprietăţi calmante şi cicatrizante; Vitamina K are o puternică acţiune antihemoragică şi un rol fundamental în asimilarea calciului; Vitamina A este un suport ideal pentru structurile cartilaginoase şi osoase.
-INAMICUL PLĂCII ŞI TARTRULUI -cu ajutorul Arborelui de ceai şi echinaceei. Melaleluca alternofolia(arborele de ceai) posedă proprietăţi antiseptice şi cicatrizante şi face dificilă viaţa bacteriilor ce cauzează cariile şi tartrul. Echinaceea posedă proprietăţi antiseptice şi antivirale şi s-a dovedit un tonic ideal pentru gingii şi un stimulator al vindecării abceselor.
-RESPIRAŢIE PROASPĂTĂ: Clorofila şi Rosmarinul. Alegerea clorofilei a avut la bază intenţia de a transmite energia vitală, prospeţimea şi toata spontaneitatea lumii vegetale. Rosmarinul este cultivat datorită proprietăţilor aromatice şi balsamice, fiind un tonic ideal.

VETI OBŢINE REZULTATE VIZIBILE UTILIZÂND ALOE ICE TIMP DE 5 MINUTE DUPĂ FIECARE MASĂ ÎN NUMAI 7 ZILE!




Compoziție: Aloe Barbadensis Miller, ulei de neem, lichen islandic, vitaminele A, K, P, C, ulei de arbore de ceai, echinaceea, clorofilă și rozmarin. Nu conține apă. Nu conține SLS .Tub de 100 ml .
 
 
In afara efectului de respiratie proaspata si senzatia unor dinti curati, nu am simtit alte rezultate, ceea ce ma face sa nu o cumpar.
 
Iertati-ma pentru nota trista a postarii.
Va doresc o seara cat mai placuta, eu ies la o scurta plimbare!

Comentarii

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.