Treceți la conținutul principal

[Visiting Galati]Complexul Muzeal de Stiintele Naturii































Complexul Muzeal de Stiintele Naturii din Galati nu l-am vizitat de prea multe ori, o data era zapada(nu mai tin minte daca in plina iarna ori se instala primavara) si a doua oara anul asta cu ocazia noaptea muzeelor. Am studiat fiecare soi de trandafir si celelalte plante din Gradina Botanica si ne-am plimbat aproape pe fiecare alee. Am revazut Acvariul, ne-am intalnit si cu Nemo :)), am vazut si creaturile impaiate din padure. Am intrat peste tot unde era intrarea libera cu exceptia Observatorului Astronomic şi al Planetariului fiind inchise la ora care am mers noi.

Am facut o selectie cu cele mai bune fotografii si sper sa va placa. Aceasta postare sper sa va fie de folos si sa va convinga sa vizitati Galatiul.
Program de vizitare:
10:00 - 18:00 (miercuri, joi, vineri)
10:00 - 20:00 (sâmbătă şi duminică)
Tarife bilete:
6 lei - adulţii
1,5 lei - copiii peste 5 ani, elevii, studenţii
gratuit: copiii sub 5 ani, persoanele cu dizabilităţi
5 lei - adulţii
3 lei - copiii peste 5 ani, elevii, studenţii
3 lei - bilet cu preţ unic, indiferent de categoria de vârstă, pentru observaţiile astronomice nocturne, organizate cu ocazii speciale (eclipse de lună, Perseidele, etc.).
Program de vizitare a Observatorului astronomic:
20:00 - 22:30 (marţi-sâmbătă)
În timpul programului obişnuit de vizitare a Complexului Muzeal de Ştiinţele Naturii Galaţi, accesul în cadrul Observatorului astronomic se face pe bază de bilet gratuit. Observatorul astronomic va fi deschis pentru public doar dacă cerul va fi senin.
Date de contact: Str. Regiment 11 - Siret, nr. 6A, cod. 800340, Galaţi, România. Tel.: 0236.411.898; Fax: 0236.414.475
e-mail: contact@cmsngl.ro


xox

Comentarii

  1. Super <3 Ma bucur ca mai avem si noi genul acesta de rezervatii , gradini etc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu ma bucur, n am fost nicodata!
    Pupici si multumesc pentru vizita!
    Follow me with Bloglovin | | Follow me with GFC | Follow me with Facebook
    http://simplement-heureuse.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. buna , acu am gasit blogul tau. tare mult imi place ceea ce postezi :D am sa revin cu siguranta !

    daca doresti si iti face placere poti sa-mi faci o vizita si tu :)

    http://butterflyeffectweb.blogspot.ro/

    pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Îmi petrec timpul prin Galaţi de mai mult de 10 ani, eu fiind Brăileancă şi niciodată nu am fost în grădină. Trist, ştiu... Pe 11 august mă duc acolo la o nuntă.

    Abia aştept.

    www.zadinblog.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Beautiful pics!
    Love the roses!

    xoxox,
    CC

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc mult pentru comentariu, ma bucur ca ti-a placut.
    Mi-ai inveselit ziua!
    Te pup:*:*:

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

[Outfit] Crossing

Traversarea unei strazi, parcurgerea vietii, intersectarea cu alti oameni, trecerea de la un anotimp la altul, toate au in comun timpul si trecerea lui. Asta e subiectul de astazi.

Mancam, dar cat de mult ne hranim?

Inainte de a ne gandi ce vitamine contine si cat de bine sau rau ne fac alimentele pe care le punem in farfurie, mancam cu ochii, cu nasul, din pofta ce ne-o genereaza cele auzite. Stim in mare ce e bine, de ce trebuie sa ne ferim, care alimente putem sa le consumam cu moderatie, insa nu stiu cati dintre noi se gandesc atunci cand gatesc pentru cateva zile sau doar pentru masa pe care urmeaza sa o manance la "aportul de sanatate". Teoria ca teoria, dar practica ne omoara, se aplica si in acest segment al vietii.

[Outfits] Rochia mea preferata verde din chiffon

Sunt pline site-urile chinezesti cu acest model de rochie, m-am indragostit iremediabil de cand am vazut-o intr-un wishlist pe blogul deesboudoir . De atunci aproape la fiecare colaborare am cautat-o sperand sa dau peste una cu dimensiuni potrivite pentru mine si dorinta mi s-a indeplinit dupa ce Cichic mi-a propus sa aleg dintr-o lista prestabilita articole pentru review. Eram sa-i refuz pe motiv ca nu-mi gasisem pe gustul dar si marimea mea, insa mai apoi mi-am zis sa caut alte produse care sa nu aiba valoare mai mare fata de cele din lista si asa am dat peste ea.