Treceți la conținutul principal

Testat: Nivea For Men Invisible For Black and White 48H Anti-Perspirant Deodorant Power

Blogul acesta About women and not only, dupa cum spune si numele: despre femei si nu numai, l-am construit in ideea ca si barbatii au nevoie de informatii, mai ales ca noi femeile suntem mai atente la detalii, iar subiectele despre beauty nu sunt doar pentru noi ci si pentru ei, oricat nu ar vrea sa recunoasca. Grija pentru aspectul fizic, igiena, nu te face mai putin barbat. Crema hidratanta, cea pentru cosuri, un exfoliant, pe langa gelul de dus, deodorantul, parfumul si cele necesare pentru barbierit, vedeti si voi ca nu sunt doar un moft, iti fac chiar viata mai usoara. Lectie invatata si de sotul meu. Cu rabdare va deveni un lucru firesc.
Barbatilor nu le plac povestile, mai ales din domeniul asta, cat mai la subiect si bine punctat, iata cum s-a prezentat acest produs in rutina zilnica de ingrijire a sotului meu:

+miros placut /pleasant scent
+invizibil pe piele si pe haine /invisible on the skin and clothing
+protejeaza  de mirosul neplacut /protect me from bad smell
-nu ma protejeaza de transpiratie /doesn't protect me from sweating too much
-se intinde usor /easy apply and transfer on the skin

Un parfum masculin cu esente lemnoase si note proaspete de citrice.

  • Fara alcool si colorati.


  • Ce spune producatorul:

    REZULTATE
    - Fără urme albe pe hainele negre.
    - Reduce apariția petelor galbene pe hainele albe.
    - 48h protecţie împotriva transpiraţiei cu un parfum masculin.

    UTILIZARE
    - Aplicaţi uniform şi asteptați să se usuce înainte de a vă îmbrăca.
    - Nu aplicaţi pe pielea înroşită sau iritată.
    - Lasaţi produsul să se usuce complet.

    Keep your black clothes black and white clothes white for longer with nivea for men invisible for black and white power deodorant. Leaves no white marks on your skin or clothing.
    Helps to prevent build up of yellow stains on white clothes, keeping them white for longer. 48 Hour confidence, anti-perspirant protection and gentle nivea care. Alcohol free.


    Per total este multumit de acest produs. /Overall my husband is satisfied with this product.

    Comentarii

    1. Eu o sa testez un produs mai...radical - Perspirexul despre care am inteles ca se aplica odata- seara, apoi speli dimineata si 4-5 zile nu transpiri deloc pentru ca blocheaza acele canale.

      RăspundețiȘtergere
      Răspunsuri
      1. Da, am auzit de el, dar nu m-as incumeta.

        Ștergere
      2. L-am incercat eu si dupa 2 3 utilizari axila mea era carne vie... L-a incercat si mama, ea nu a avut problema asta insa tot transpira excesiv. Deci nu :P

        Ștergere
      3. A mai avut curaj mama ta dupa experienta ta?

        Ștergere
    2. am avut si eu deodorant roll-on de la nivea, pentru femei :D , mi s-a parut ca se consuma repede

      RăspundețiȘtergere
    3. Eh..prietenul meu inafara de produsele de igiena necesare, nu foloseste decat crema de maini si balsam de buze. Am tot incercat sa il conving de o crema de fata dar fara succes:)

      RăspundețiȘtergere
      Răspunsuri
      1. Succesul poate vine mai tarziu, propune-i un experiment de o zi, o provocare, in caree sa-l rasfeti cu un program de ingrijire cum ar trebui dupa nevoile lui, o masca, mai ales masaj, daca ii place, sa nu lipseasca.
        Cu provocari de genu' l-am "fortat" pe al meu.
        :)

        Ștergere
    4. Si eu folosesc roll-on Nivea invisible for women si sunt foarte multumita, insa nu-mi pot convige sotul sa schimbe mennen pe roll on invisible :-(.

      RăspundețiȘtergere
    5. Foarte buna postarea, insa mie niciodata nu mi-au placut deodorantele gel cum este acesta si nici prietenului meu :)

      RăspundețiȘtergere
    6. De cand am blogul si prietenul meu a devenit foarte atent la detalii.
      Aaa era sa uit, foloseste exfoliantul pentru corp mai des decat mine. :))
      Pupici

      RăspundețiȘtergere
      Răspunsuri
      1. Al tau se implica mai mult sau se lasa implicat de aici si atentia sporita. :)

        Ștergere

    Trimiteți un comentariu

    Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

    Orice parere cu bun simt este binevenita!

    1001cosmetice

    1001cosmetice.ro%20

    Postări populare de pe acest blog

    Din lumea necuvantatoarelor

         De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

    Thank you Michael Bolton for a great show!

    2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

    Basca, papion si paiete

    In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.