Treceți la conținutul principal

Testat: Sampon ProYou Purifying, Revlon

Il folosesc aproape de 3 luni, la inceput combinat cu samponul Clear: samponam o data cu Clear, apoi cu Revlon. Ca sa-l termin si pe acela. Nu intotdeauna aplicam in ordinea asta. Vazand ca mai are destul l-am lasat sa foloseasca doar sotul si eu pe acesta.



ProYou Purifying Shampoo - Revlon
Pret: 30 lei / 50ml
Shop: Crisalis.ro
"Extractele de salvie si rozmarin au efect de curatare si reface echilibrul productiei de sebum. Lasa parul moale si stralucitor."


 
Din descriere imi imaginam sa aiba o aroma de rozmarin, dar nici urma de miros de rozmarin si nici de salvie. Are miros fructat si daca presupun bine, as zice cirese. Poate nu degeaba are ambalajul pe culoarea asta, cherry! :) Forma il face usor de manevrat, sistemul de deschidere este prietenos cu unghiile, dozezi cu usurinta si il poti consuma pana la ultima picatura fara efort.
La prima samponare poate nu face suficienta spuma, dar la a doua, cu aceeasi cantitate, se dubleaza. Curata lejer parul, chiar asa se si prezinta ca fiind un sampon formulat pentru folosire frecventa, cu putere de curatare mai mica, protejand scalpul.
Nu il gasesc ca fiind formula cea mai buna pentru un par gras. Parul il curata, insa pe scalp se pot forma pe termen lung cruste, apar mici fulgisori ca de matreata. Daca ma spalam de doua ori pe saptamana, acum trebuie sa o fac de trei ori, chiar si patru cand purtam caciula. Volum? Da! E din plin, luciu nu prea, dar nici nu-l usuca in conditiile in care intr-o zi sari peste balsam sau masca. Da, si moale! Nu am incercat sa ma spal in fiecare zi, sa vad dupa cel putin o saptamana care sunt schimbarile la nivelul scalpului si sebumul.
 Saptamana buna (oricat de nebuna)!
xoxo

Comentarii

  1. Interesant samponul :) eu acum folosesc trei sampoane in rotatie, poate nu e prea bine pentru par dar vreau sa le termin :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiu daca ar face rau, poate daca unul nu ar fi bun nu prea ai avea de unde sa-ti dai seama care e inculpatul.

      Ștergere
  2. Like it!!!! Have a nice day!
    Marina
    http://www.maridress.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://twitter.com/maridressblog

    RăspundețiȘtergere
  3. I saw this product some days ago and I thought to try it! funny to find today on your blog!
    www.bonjourchiara.com
    Facebook Page Bonjourchiara

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca eu nu m-as intelege prea bine cu el... Sebumul meu e foarte greu de stapanit.
    multumim pentru review!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Hello love!
    I'm so curious to test this shampoo, Revlon is very interesting!
    Xxx

    Carolina

    www.theworldc.com

    RăspundețiȘtergere
  6. It sounds great will like to try it out.
    http://tifi11.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  7. interesant...dar eu cu parul cu tendinta de ingrasare nu o sa ma impac prea bine cu el :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca e un camarad pe termen lung insa eu ma bucur ca nu mi-a facut matreata, foarte important de altfel. :)

      Ștergere
  8. Nici nu stiam ca Revlon are sampoane, stupid me:)) Pare interesant produsul, cred ca mi s-a potrivi si mie:D In special, ma atrage sistemul de dozare:D

    RăspundețiȘtergere
  9. This sounds like a really interesting product! Anything that makes hair soft, adds a little bit of volume and shine is definitely a winner for me.x Finding shampoos that work god with your hair and doesn't dry them out is so difficult. Thanks for the review dear.x Have a lovely day!
    xxxx
    Stephanie
    vidathings.blogspot.co.uk

    RăspundețiȘtergere
  10. slabe sanse sa mi se potriveasca...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poate ca da, poate ca; nu e un sampon rau, e eficace dar bland.

      Ștergere
  11. Oh lovely product ^^

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    RăspundețiȘtergere
  12. Good to know! Util review-ul tau, Miha!
    Deduc ca nici mie nu mi s-ar potrivi...

    Draga mea, te pup si te imbratisez!
    De-abia astept acea liniste care imi va permite sa rasfoiesc si sa citesc tot ceea ce am pierdut!

    Cele bune sa se-adune! :)
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu cum e draga mea, iata-ma cum mi-am gasit timp sa raspund la comentarii. Se zice ca niciodata nu e prea tarziu. :) Blogul nu pleaca nicaieri de unul singur asa cum am mai spus esti binevenita oricand si stiu ca e valabila reciproca. Pupici!

      Ștergere
  13. I haven´t tried it, but I heard that Revlon is a great brand. :)
    Fashion Happenss

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I love Revlon lipsticks, also I think every brand can have good or less good products. :)

      Ștergere
  14. Suna bine. :) Sa-l folosesti in continuare cu placere!

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu alternez intre pantene si head&shoulders, am mai incercat si altceva dar nu am fost multumita. Balsamul si masca insa le schimb foarte des, sunt multumita de produsele wella profesionale dar nu mi le permit de fiecare data asa ca mai incerc si altceva mai ieftin gen kallos. Multumim pt review :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite kallos nu am incercat niciodata in afara de un produs pentru unghii, nici de la wella, cu pantene nu m-am inteles. Eu iti multumesc pentru opinie. xo

      Ștergere
  16. Eu am gasit fondul de ten perfect, primerul perfect pt. ochi, aproape si crema de zi perfecta, insa cu samponul nu ies nicicum la liman. Tot incerc si incerc cate ceva nou, dupa ce mai termin ce am acum ma voi orienta spre ceva farmaceutic, desi nu am probleme majore, dar parca tot nu e cum vreau eu rezultatul.

    RăspundețiȘtergere
  17. You have such a clear skin and you look amazing without makeup too! Have a great day!
    Love Nilu Yuleena,
    from
    BIG hair LOUD mouth BLOG
    BIG hair LOUD mouth FACEBOOK page
    BLOGLOVIN

    RăspundețiȘtergere
  18. This product looks great!
    Ive never tried a shampoo from revlon!
    xoxo!

    Novelstyle

    RăspundețiȘtergere
  19. with pleasure I will be test this product :-)

    RăspundețiȘtergere
  20. Great, i love Revlon products!!!
    Kiss!
    Passa a trovarmi VeryFP

    RăspundețiȘtergere
  21. Pana nu demult nici nu aveam habar de existenta sampoanelor Revlon.Pare interesant acesta,i-as da o sansa.:)

    RăspundețiȘtergere
  22. Hi Mihaela, it sounds very interesting, Revlon stuff is always worth, if I found it, I would give it a try. Have a great week my dear, many kisses! xo

    RăspundețiȘtergere
  23. E bine de ştiut, deşi am mai bine de 1 anişor de când nu mai folosesc şampoane de la noi... Te pup, Miha! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Indiferent de unde le procuri e bine sa gasesti produsele potrivite, daca esti multumita nu pot decat sa ma bucur. :) pup

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.