Treceți la conținutul principal

[Outfits] Baby blue, between red and black...



O noua colaborare cu Frontrowshop, am ales de data aceasta o piesa pe baby blue: bluza casual <= click aici, o pereche de pantaloni cu croi slim <= click aici, model ce imi aduce aminte de pantalonii purtati in perioada liceului, noutatea face ca acestia au despicaturi laterale pe fiecare picior si o fusta plisata argintie.

Bluza baby blue si pantalonii negri cand i-am ales aveau pretul redus. La pantaloni in afara de faptul ca am taiat cateva ate si imi sunt larguti in talie sunt dintr-un material subtire, moale, se aseaza frumos pe corp, calitativ ca si a bluzei(la prima vedere parca am vazut camasa de corp a bunicului; textura si culoare asemanatoare dar subtire si delicata).



Am ales sa port primele doua articole mentionate, in 45 de minute trebuia sa plecam, cineva pregatea o omleta si salata. Pe netestate le-am tras pe mine, am reusit si un machiaj rapid pe nuante de maro cu putin creion turcoaz trasat spre coltul extern pe linia genelor inferioare. Putin contur, un ruj mov, accesorii, parfum, paltonul rosu pe care anul asta s-a nimerit sa nu-l port pana acum, cele mai comode ghete, geanta pregatita cu aparatul foto. Camasa denim am ales-o pe ultima suta de metri, am si uitat de palarie si am alergat prin ploaie pana la masina. Cu niste prieteni la film. Pozele la intoarcere.

Observ ca am purtat culori asemanatoare costumatiei Capitanului America din filmul Captain America: The Winter Soldier. Uite asa am si aflat ca rolul Razboinicul iernii a fost jucat de Sebastian Stan, un actor roman care a jucat si in Black Swan. Bravo lui!

In timp ce ploua, sambata priveam geamul si visam cu ochii deschisi la o sedinta foto... in ploaie, evident. Eu sub umbrela, iar sotul meu la adapost tragea cadrele. Eh dar cum vremea da si dureri m-am apucat de framantat aluat pentru paine si cornuri, "fabricam" voia buna. Dupa o zi aproape petrecand-o doar in pat, duminica parca am zburat!
Filmul nu este genul meu dar am insotit sotul pasionat de SF si asa am petrecut inca o zi frumoasa impreuna. Filmul a fost bunut cu spionaj, lupte corp la corp, rasturnari de situatie dar si cateva chestii trase de par. Ideea e ca fiecare avem liber arbitru insa partea proasta este ca uneori nu stim ce sa alegem, nu stim toate cartile jocului.

Seara Catan, jocul s-a incheiat avand 8 puncte din 10, am avut un sentiment ca nu-mi vor cadea prea multe resurse si m-am axat, pe langa putin... negociat, pe carti de dezvoltare; o zi plina.

Voi cum ati petrecut sfarsitul de saptamana?

O saptamana frumoasa!
xoxo






Comentarii

  1. Oooo, ce tinuta frumoasa! Paltonasul e sanzational! In week-end am stat acasa, am facut o prajitura, ne-am uitat la filme si-am facut curat! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte tare tinuta, te prinde! Si se potriveste de minune cu noua tunsoare, e asa putin office..

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumusica esti! Ultimul colaj este adorabil :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata super camasa de blugi combinata cu bluzita si colierul (eu sunt fan camasi retro de blugi:)). Parul iti sta excelent ca de obicei, iar pozele sunt foarte reusite! Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am luat-o pentru ca nu cumva sa-mi fie frig si imi place ca a facut-o putiin mai sofisticata dar lejera in acelasi timp. daca renuntam la colier si nu o purtam puteam spune ca am o tinuta minimalista. :)

      Multumesc fetelor. xo

      Ștergere
  5. Un outfit tineresc, proaspat, pe placul meu!
    Noua frizura te prinde de minune. <3
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumos paltonasul. Data viitoare să faci foto mai de aproape pentru colier. Mi se pare foarte frumos. .. poate nu văd eu bine ca sunt cu telefonul, poate pe pc se vede mult mai bine :)))
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai stiu in care tinuta, dar a mai aparut pe blog colierul, acum nici nu-mi vine in cap de pe ce site l-am primit. Pe pc se vede mai bine, daca deschizi poza in alta fereastra ca sa poti da zoom pe ea. xo

      Ștergere
  7. So adorable pics my dear, love your blouse and the red coat!
    Xxx

    Carolina

    www.theworldc.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Vai ce-mi place noua ta tunsoare <3 Foarte frumoasa tinuta de astazi, iti vine absolut minunat! Camasa m-a cucerit cu siguranta , iar colierul este absolut superb! Si noi vrem sa vedem filmul, de-abia astept :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum vad si eu cum e cu parul scurt si bate vantul; ma amuzam de al meu ca ar exagera, dar uneori imi vine sa-mi pun prima caciula care imi iese in cale. :)) mai ales in zona Falezei.

      Multumesc Rux & Dee! xo

      Ștergere
  9. You have the coolest hair cut love it and the outfit you rock it.
    http://tifi11.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Hi Mihaela, I like the items you got, you look beautiful with these colors! Hope the weather is improved from you, Im sure the bread and the croissants turned out very yummy!:) Have a great week! xo

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce bine arati Miha! Te admir! :*:* E superba tinuta!

    RăspundețiȘtergere
  12. Nice look and nice pictures!
    Lots of kisses
    Nicole
    Reinvent Yourself

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt foarte frumoase pozele, iar tu ai iesit asa de bine in ele. Imi place tinuta pe care ai purtat-o. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  14. Hi honey, you look so pretty, love your red coat! And yes, your hair cut is so cute <3

    RăspundețiȘtergere
  15. Nice!


    See my new beauty post on http://floortjeloves.blogspot.com/

    XX

    RăspundețiȘtergere
  16. Your red coat is so elegant, and I love the preppy chic styling. Thanks for stopping by sweety, have a great creative week ahead!

    RăspundețiȘtergere
  17. Beautiful casual look. Esp. love the red coat :D

    xx Mira

    www.glamdevils.com

    RăspundețiȘtergere
  18. Love your outfit! Great pictures :)
    rougedivision.blogspot.com

    Reply :)
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  19. Beautiful and chic look. Love your statement necklace. :)
    Fashion Happenss

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce bine iti sta cu tunsoarea pixie! Paltonasul imi place mult.

    RăspundețiȘtergere
  21. Very nice outfit and photos!!!

    http://www.beautyandthemist.com/

    RăspundețiȘtergere
  22. Am si eu o camasa din denim asemanatoare si o iubesc (e ultima achizitie)!
    Tinuta ta imbina asa de frumos note de clasic si modern...Mi-au ramas ochii si la colier!
    Esti o aparitie, Mihule! Foarte multa prospetime are look-ul.

    Am simtit ca particip la povestea ta, atat de tare m-a prins firul ei... :)
    Asteptam fusta plisata argintie, cu ne-rab-da-re!!!

    Te pup cu drag!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  23. Outfit-ul este pe placul meu dpdv cromatic si am sesizat ca iti sta de minune cu parul scurt. Esti o norocoasa.
    In plus, imi place camasa din denim si colierul!

    RăspundețiȘtergere
  24. i love the red coat!
    www.mrsnoone.it
    kiss

    RăspundețiȘtergere
  25. nice look,love that shirt
    I posted a new article, I'd love to know your opinion
    would you like to pass from my blog?
    tr3ndygirl fashion blog
    kiss

    RăspundețiȘtergere
  26. Cool outfit! Love your statement necklace! Lovely!
    Thanks for stopping by my blog. Keep in touch and if you like we can to follow each other.

    Lady Trends
    http://myladytrends.blogspot.com.es/ NEW POST!!
    http://instagram.com/ladytrends
    https://www.facebook.com/myladytrends
    https://www.bloglovin.com/blog/4778765

    RăspundețiȘtergere
  27. So pretty! Have a great day. xo



    I AM ALSO ON: Instagram @kennydaily, Bloglovin and Facebook (i follow back, just let me know your links)



    --- What Kenny Hearts a Lifestyle Blog

    RăspundețiȘtergere
  28. Foarte fresh tinuta, imi place asocierea cu colierul si camasa de blugi!
    Paltonul e fantastic, sa-l porti cu mare drag!
    Esti o frumoas! Eu am stat in casa tot weekendul, cu treburi, vremea nu m-adeterminat sa ies sub nici o forma! Multi pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Paltonul il am de cativa ani, cumparat dintr-un mall din Constanta, turcesc.
      Multumesc frumos pentru cuvintele frumoase, pup!!

      Ștergere
  29. vreau camasa din deniiiimmmmm.. de unde ai luat-o? mi se pare adorabila :X
    puup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar daca ti-am raspuns pe Facebook, zic si aici poate le este si altora de folos, e de pe Romwe insa nu mai au acest model pe stoc.
      xo

      Ștergere
  30. beautiful look and smile... :) visit my blog
    http://paolamodlifechic.wordpress.com/2014/04/07/the-boots-are-made-for-wolking/

    RăspundețiȘtergere
  31. Arati foarte bine, Miha! Imi place la nebunie cum iti sta parul si cat am blestemat eu la vremea respectiva sa stii ca imi e dor de coafura asta.
    Camasa de jeans si colierul acela statement arata nemaipomenit.

    RăspundețiȘtergere
  32. Foarte frumoasa tinuta de azi, imi place mult paltonasul rosu. :) Nu stiu daca as avea curaj sa port o asemenea culoare, dar tie iti vine perfect. :)
    Am petrecut un weekend relaxant, presarat cu mult fotbal. Sunt stelista si sper ca favoritii mei sa castige iar campionatul, iar zilele trecute am trecut prin mari emotii. Dar s-a terminat cu bine. :D
    O saptamana minunata, Mihaela. :*

    RăspundețiȘtergere
  33. Wowww
    You look stunning! I love your styke babe and your coat
    Kisses
    The Indian Savage Diary

    RăspundețiȘtergere
  34. Iti vine f bine machiajul si imi place paltonasul, te pup Miha :)

    RăspundețiȘtergere
  35. Love your red coat!
    Kisses

    NEW OUTFIT

    www.angelswearheels.com

    RăspundețiȘtergere
  36. you look really beautiful!
    Un abbraccio,
    Eva e Valentina the anarCHIC

    RăspundețiȘtergere
  37. Vai ce frumoasa e tinuta, camasuta de blugi imi place tare mult si colierul:) Are un aer tare tineresc tinuta asta si te prinde tare bine:)

    RăspundețiȘtergere
  38. the redcoat looks amazing on you and the hair suits you well.
    Stay in touch.

    xo
    Sam
    http://fabulouspetite.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  39. Fantastic outfit. You look marvelous girl. Love the classy chic look. The red coat is gorgeous!
    Happy start into the week honey
    kisses
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    RăspundețiȘtergere
  40. love your looks dear !! love the red coat :) xx
    www.ambifashion.com

    RăspundețiȘtergere
  41. I like your red coat....Nice OOTD dear :)
    http://www.indianfashionandlifestyle.com/

    RăspundețiȘtergere
  42. Superbe poze, se vede că sunt făcute cu dragoste! ♥♥
    Îţi recunosc, paltonul tău frumos m-a cucerit, iar zâmbetul e molipsitor ♥
    Pupici, Miha. Toate bune şi frumoase :-)

    RăspundețiȘtergere
  43. Frumos look,frumoasa esti...ce sa mai...cu stil!

    :* :* Roxie T

    RăspundețiȘtergere
  44. pretty coat and you look pretty as well :)

    http://www.lavinajampit.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  45. You look amazing.
    Love your haircut so chic
    Thanks for visiting our blog
    Keep intouch
    Glamourzone

    RăspundețiȘtergere
  46. Beautiful outfit! I love the coat :)
    xoxo

    Novelstyle

    RăspundețiȘtergere
  47. Buna! Eu in weekend am lucrat, dar am reusit sa ajung la concert Urma sa ma mai relaxez. Imi place foarte mult noua ta tunsoare si mi-au atras atentia pantalonii, se aseaza foarte frumos! Hugs!

    RăspundețiȘtergere
  48. Estás guapísima con ese abrigo!!! Me encanta tu peinado, Mihaela!!
    Un beso

    http://cocoolook.blogspot.com.es

    RăspundețiȘtergere
  49. Dearest Mihaela, you look again so beautiful and stylish and I must says such more boyish looks are also simply perfect for you <3 This iceblue looks so great on you and as usual I'm impressed how perfect you are in red! Hope your weekend was regarding your taste and the weather improved in Galati. Here in Bavaria we had today a rainy day, what is really good in my opinion because after those many sunny days it's really dry and the farmers are already complaining about the dryness.

    Kisses from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
  50. Really nice outfit, I love your coat and your blog is really nice !

    If you want, you can check out my fashion and fitness blog and if you like it, maybe we could follow each other ? http://lorallure.blogspot.com

    Hope you'll say yes,

    Love
    -Laurie

    RăspundețiȘtergere
  51. wow, I love your outfit, you look awesome! Haircut is so flattering to you!

    RăspundețiȘtergere
  52. I really love this outfit dear, great jacket!!!

    www.plogstyle.com

    RăspundețiȘtergere
  53. That red is so pretty on you! And I adore your haircut! Beautiful!

    RăspundețiȘtergere
  54. que mona la chaqueta roja ! :)

    saralookbook.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  55. Imi place f mult tinuta aceasta, si bluzitele si pantalonii iti vin f bine, tunsoarea ta le completeaza perfect. Bravo!!

    RăspundețiȘtergere
  56. Thanks for your visit, hope your week is going well.

    RăspundețiȘtergere
  57. Lovely outfit!
    Marina
    http://www.maridress.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    RăspundețiȘtergere
  58. Draguta camasuta. :) Imi place si colierul statement.

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  59. You're soo beautiful ! I love this outfit :)

    What about following each others ? Just let me know ;)

    Bisous !
    Sofia
    http://nuagedemoutons.blogspot.fr/

    RăspundețiȘtergere
  60. wow dear!!! You are so chic!!
    Kiss!
    Passa a trovarmi VeryFP

    RăspundețiȘtergere
  61. Foarte frumoasa tinuta :)
    Imi place combinatia : paltonasul rosu si florile galbene - superrrrrrr!!!

    RăspundețiȘtergere
  62. Love your red coat - you're looking amazing in it, my dear! Like modern Audrey Hepburn <3 ...! - Kisses from Vienna,

    Katja

    www.collectedbykatja.com

    RăspundețiȘtergere
  63. Cool and simple style. I like ur blog.
    Maybe wanna follow each other via GFC? Just let me know and i'll follow right back ;)

    xx Lori
    http:/fabeau-trends.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
  64. LOOKING GREAT MY FRIEND , THAT RED COAT IS PER

    N@NY
    http://artofnanyslife.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  65. Foarte frumoasa tinuta! Imi place mult de tot cum iti sta cu parul scurt, esti printre putinele persoane carora le sta extrem de bine cu tunsoarea asta! Este facuta pentru tine clar :D :*

    RăspundețiȘtergere
  66. lovely post!)
    Such a beautiful outfits!
    I`ll be happy if we follow to each other!Just let me know in my blog)
    http://www.elationofcreation.com/

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.