Treceți la conținutul principal

Craciun: bucuria copiilor, bucuria de a darui


Sarbatoarea nasterii Mantuitorului Iisus Hristos aduce cea mai mare bucurie in sufletele si in casele noastre. Asa cum Dumnezeu Tatal a facut cel mai mare dar omenirii pe Pruncul Mantuitor fiecare om joaca rolul de Mos Craciun daruind cadouri oamenilor dragi dar si celor nevoiasi. Sunt atatea proiecte faine precum Shoebox, actiuni pe Facebook pentru romanii din Covasna, oamenii si animalele de langa noi: din cartiere, de pe langa locul unde lucram, de la tara, carora le putem oferi o parte din ceea ce avem.
Bucuria este traita de Craciun ca o manifestare a dragostei intre oameni, inainte de a astepta daruri, sa daruim. Bucuria deplina vine atunci cand ma bucur cand si altii simt aceeasi bucurie, cand am daruit.
Ingerii au fost cei care au raspandit in lume bucuria nasterii, bucuria Craciunului, cantand primul colind „Slava intru cei de sus lui Dumnezeu si pe pamant pace, intre oameni bunavoire”(Luca 2, 14) anuntand pastorii din jurul Betleemului.


De ziua mea am primit cadou aceasta esarfa din bumbac, fular circular, o alta pe rosu, de la cumnatele mele, parca mi-au citit gandurile in ceea ce priveste imprimeurile de iarna.  Ca si azi, si atunci am avut parte de soare, de o atmosfera de toamna, ne-am instalat langa o salcie, din putinii copaci care nu si-au scuturat inca toate frunzele. O parte dintre fotografiile facute in acea zi le-ati vazut cand am prezentat camasa cu funda iar geanta am lasat-o deoparte. Acum cu paltonul peste jacheta de piele, cu fularul si geanta parca e cu totul o alta tinuta. De aceea m-am gandit sa le separ. Mult mai calduroasa. O cromatica care iti lumineaza chipul.










Pe Facebook am organizat un concurs cu tema bucurie, premiul deja a ajuns in mainile norocoasei, ca o faina coincidenta este galateanca ca si mine asa ca ne-am intalnit. Craciunul este despre bucurie si ea mi-a facut cadou o decoratiune, am si uitat de oferta de portocale de la Lidl, am plecat de acolo cu zambetul pe buze. 


In cazul in care nu aveti profil, iata cateva povestiri sau parti din ele de la participante, domnii nu s-au bagat:

"Bucuria... bucuria pentru mine e sa vad suflete fericite, atat de oameni cat si de animalute... bucuria pentru mine inseamna zambetele celor dragi, sanatatea lor...bucuria pentru mine e sa ajut animalutele strazii, anul asta parca am reusit mai mult decat m-am gandit in acest sens..multe au acum stapani buni si iubitori, nu mai stiu ce e foamea, frigul sau oamenii rai.. altele au ramas in familia mea, patru la numar pe langa cele patru pe care le aveam deja..doua pisicute oarbe si un motan cu trei picioare sunt in viata si stiu ca e datorita faptului ca le-am gasit la TIMP si mi-a pasat...ca si toate celelalte care se afla in casa noastra...bucuria e despre a DARUI [...]" - Oana Edith Imre

"[...] Când am citit provocarea ta și m-am uitat peste hăinuțe având în minte iarna și bucurie, am fost transportată imediat în cea mai plină de bucurie perioadă din viață mea, copilăria. [...]" - Hadasa Almasan

"Bucuria - fiecare moment in care avem mai mult decat ne-am așteptat, mai mult decat meritam! Bucuria - acel sentiment care ne umple inimile si sufletele cu liniște, dragoste si împlinire!" - Mihaela Curea

"Bucurie - atunci cind baiatul si 'fetele' mele sint sanatosi, linga mine..pur si simplu sa stam acasa la caldura si atit..nu ne trebuie mai mult decit liniste." - Ivonna Vesa

"Bucuria vine dinauntru este un sentiment de mulțumire, eu simt bucuria in orice secunda a vietii, familia mea ma face sa simt acest sentiment de nepretuit, sotul meu care este alaturi de mine de 25 ani, luna trecuta am facut 25 ani de casnicie, 25 ani plini de fericire si bucurii, ce poate fi mai frumos decat sa [...]" - Ghizdavu Iuliana

"Suntem in apropierea Craciunului, asa ca pot spune ca bucuria inseamna pentru mine copilarie si implicit este sinonim cu Craciunul…
Bucuria copilariei este cea mai frumoasa, mai dulce si ramane vesnic intiparita in minte si suflet.
Copilaria este acel taram magic, in care traim totul la superlativ, cu inocenta de copil, cand pur si simplu suntem feriti de problemele cotidiene si de orice grija a unui om mare.
Copilaria este cu siguranta cea mai pretioasa perioada a vietii. [...]
" - Violeta Negru

"[...]Si cam asta inseamna pentru mine bucuria; sa fiu cu familia, prietenii, sa ne simtim bine, sa fim recunoscatori pentru ceea ce avem, si sa simtim magia Sarbatorilor de iarna ( este dorinta mea din fiecare an)." - Mirela-Liliana Ion

 "De cand a venit pe lume fetita noastra, din vara, traiesc intr-o permanenta stare de bucurie. Sunt convinsa ca fiecare mama simte ce simt si eu dar mie momentele astea mi se par unice! Asadar, ma bucur de ele cu tot sufletul, le traiesc la intensitate maxima si incerc sa strang in memorie cat mai multe amintiri frumoase. Craciunul acesta este primul in formula de 3 si eu si sotul meu ne-am gandit sa facem un fel de traditie a familiei noastre si-n fiecare an de acum inainte sa ne cumparam cate un pulover cu imprimeuri de sezon, sa ne punem toti trei caciuli de mosi si sa facem poze langa brad. Vreau sa facem asta an de an, vreau sa fata noastra sa iubeasca sarbatorile si momentele petrecute in familie, sa stie sa familia e cea mai importanta si ca fericirea pura sta in lucrurile simple." - Andreea Sîrba

"[...]Bucuria pentru mine reprezinta cele 12 ore de garda pe ambulanta salvand vieti. (fac voluntariat). Bucuria pentru mine reprezinta zambetul fiecarei persoane pe care am putut sa o fac sa zambeasca, asa cum am putut eu mai bine. Bucuria pentru mine este sa daruiesc, mai putin sa primesc.[...]" - Gabriela Catalina

"Hai ca sparg gheata.... Tema mi se potriveste perfect si bluza gasita pe site si mai tare : Stii foarte bine ca am o fetita, insa cu 21 de saptamani in urma, inca o fetita s-a horatat sa "cresca" in burtica mea, bucuria nu poate fi exprimata in cuvinte!Urmeaza ca pe 5 Mai 2016(exact ziua in care Sofia face 3 ani) (asta e in teorie, in practica vom vedea cand se horataste Sara Teodora sa vina pe lume) sa devin mamica din nou..." - Anton Sandita

"Pentru mine bucurie, inseamna tot ce este legat de fetele mele.....ele mi-au facut viata mai frumoasa si ii multumesc lui Dumnezeu ca m-a binecuvantat cu asa copii minunati heart emoticon ....poate Mosul le aduce acest model de rochie Blue Long Sleeve Sequined Bodycon Dress." - Rodica Granpier

"De 2 ani de zile sentimentul de bucurie pentru mine se asociază celei mai dragi persoane din viața mea,iubitul meu.El este motivul meu de bucurie zilnică.Nimic nu se compară cu zâmbetul lui de copil alintat, cu bucuria din ochii lui atunci când mă vede ciufulita de dimineață sau elegantă la un eveniment. Revelionul acesta îl vom petrece împreună într-un cadru festiv,tocmai de aceea îmi doresc să eman feminitate într-o rochie ca aceasta." - Ioana Stoica



Rochia verde este ultimul produs primit din colaborarea cu SheIn pe anul acesta. Pentru 1.63 m, inaltimea mea, rochia vine pana la mijlocul gambelor. Are si o curea cu un sistem simplu de prindere dar ciudat si care nu ma incanta, nu ma avantajeaza. Imi este larguta in talie si la maneci, i-am dat jos aplicatia cu perle cusuta de la gat si o voi purta asa simpla, trebuie o curelusa in schimb in caz ca braul pe care il am eu in minte nu se va potrivi.


Acestea fiind spuse, va doresc un Craciun Fericit, cu pace si zambete!

xoxo

Comentarii

  1. Esti tare frumusica in poza cu esarfa pe cap...De la rochie te prinde verdele acela... Iti doresc un Craciun de poveste alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa ai un Craciun fericit draga mea!
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere
  3. Merry Christmas! I wish all the best dear! kisses

    RăspundețiȘtergere
  4. O esarfa aleasa cu stil.
    Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
  5. I really likie your scarf and how you styled it....such a lovely Christmas outfit! you look so sweet and beautiful in that green dress! Happy holidays

    RăspundețiȘtergere
  6. Rochita verde o poti accesoriza foarte bine si e in stil vintage exact ce ti se potriveste tie.

    Craciun fericit!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Craciun fericit, sanatate si LA MULTI ANI! pupici si îmbratisari din Bavaria :-*

    RăspundețiȘtergere
  8. Crăciun Fericit,Nihaela!
    Sărbători fericite alături de cei dragi!
    Pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sarbatori fericite alaturi de cei dragi! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place foarte mult esarfa ta, iti sta atat de bine si tu esti asa de frumoasa in aceste fotografii :) Sa aveti un Craciun Binecuvantat! Pupici, Liuba x

    RăspundețiȘtergere
  11. Craciun fericit alaturi de cei dragi! Sarbatorile sa iti aduca multa liniste in suflet.

    RăspundețiȘtergere
  12. Miha, tu ai experienta cu site-urile astea chinezesti, asa ca demult vroiam sa te intreb, desi stiu ca multi au chart-uri explicative, cum coincid marimile? Eu am luat multe chestii pt. Lukas, si desi calitatea e ok, marimea e.. not.. chiar daca am comandat pt. 10-12 luni, lui cred ca o sa ii fie bune peste 1 an! Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miha, ei fac hainele per model, adica fiecare haina e cu dimensiunile ei si nu recomand cumparaturile doar dupa marimile cu care esti familiarizata. Cele mai multe sunt facute pentru persoane de statura mica si medie cel mult, dar poti gasi si cu maneci decent de lungi, potrivite noua europenilor. La copii chiar nu stiu. Centimetrul este sfant, cu toate ca informatiile care le furnizeaza ei uneori mai sunt si eronate.
      pupici

      Ștergere
  13. Hello, neighbor! :D Foarte frumoase pozele, te pup!
    Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  14. My dear friend, I was so happy when I discovered your lovely words on my blog! Thank you so much! And looks like you are very well as you look beautiful and adorable on the pictures. I like both the scarf you got for your birthday and the perfect green dress you are wearing. Thank you also for sharing the important words.
    All the best!
    Hugs and kisses <3
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    International Time-Related Giveaway: Bad News and More
    www.dressedwithsoul.com

    RăspundețiȘtergere
  15. Emani doar liniste, optimism si energie pozitiva!
    Imi place mult tinuta ta si trebuie sa recunosc ca esarfa ta m-a cucerit!
    Sarbatori fericite in continuare, draga mea!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  16. E superbă eșarfa! Să o porți cu plăcere! :-) Și mie îmi plac la nebunie imprimeurile specifice acestui sezon!

    RăspundețiȘtergere
  17. Va multumesc! Sarbatori fericite asemenea!

    RăspundețiȘtergere
  18. La multi ani si multe impliniri! :) cu drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
  19. Multumesc, sa facem din 20116 un an si mai bun! Sanatate!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.